gov.gr: Ψηφιακός και σύγχρονος ο Δήμος Θερμαϊκού

gov.gr: Ψηφιακός και σύγχρονος ο Δήμος Θερμαϊκού

Μέσα στους 200 Δήμους της Ελλάδας βρίσκεται ο Δήμος μας ο οποίος “ενστερνίστηκε” το gov.gr, εξυπηρετώντας μέσω της ψηφιακής διακυβέρνησης του δημότες του!

Τα πλεονεκτήματα του συστήματος της επικοινωνίας μέσα από ψηφιακές Θυρίδες είναι η επιτάχυνση και η απλοποίηση. Οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη του αιτήματός τους από την αίτηση μέχρι τη διεκπεραίωσή του. Ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα οφέλη και για τη Δημόσια Διοίκηση, καθώς καταπολεμάται η γραφειοκρατία και μειώνεται σημαντικά η διακίνηση εγγράφων σε έντυπη μορφή.

Οι πολίτες μπορούν, πλέον, να αιτούνται ψηφιακά μέσα από το gov.gr, υπηρεσίες που μέχρι σήμερα απαιτούσαν τη φυσική τους παρουσία, όπως η Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας ή η Άδεια Πολιτικού Γάμου.

*Η αίτηση πραγματοποιείται με απλό τρόπο: ο πολίτης συνδέεται με τους κωδικούς Taxisnet και υποβάλλει την αίτηση ηλεκτρονικά στον Δήμο που επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το πιστοποιητικό/βεβαίωση αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη θυρίδα του πολίτη, ο οποίος ταυτόχρονα ειδοποιείται με SMS και email ώστε να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει το έγγραφο μέσω του my.gov.gr. Το αντίγραφο ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας (Κωδικός QR, Κωδικός ασφαλείας, Προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα) και μπορεί να προσκομιστεί για κάθε νόμιμη χρήση.

*Υπηρεσίες που μέχρι σήμερα ο πολίτης μπορούσε να τις αιτηθεί ηλεκτρονικά από τα ΚΕΠ, όπως για παράδειγμα ληξιαρχικές πράξεις πριν το 2013, πλέον εξυπηρετούνται απευθείας από τους Δήμους με αποτέλεσμα τη δραστική μείωση του χρόνου αναμονής για τον πολίτη και την ανάγκη μετάβασης τους σε ΚΕΠ, μειώνοντας ταυτόχρονα τον φόρτο εργασίας του ανθρωπίνου δυναμικού που τα στελεχώνει.

*Τέλος, υπηρεσίες που παρέχονται από τα ΚΕΠ με φυσική παρουσία οι οποίες απαιτούσαν δύο επισκέψεις (μία για την αίτηση και μία για την παραλαβή του πιστοποιητικού), πλέον εξυπηρετούνται σε μια επίσκεψη δεδομένου ότι το πιστοποιητικό αποστέλλεται ψηφιακά από τον Δήμο στην προσωπική Θυρίδα του πολίτη (my.gov.gr).

Πρόσφατα, ο δήμαρχος, Γιώργος Τσαμασλής, μαζί με τον εντεταλμένο σύμβουλο ψηφιακής διακυβέρνησης, Σίμο Καψάλα, βρέθηκαν στην Αθήνα όπου παρέστησαν στην εκδήλωση “Bestcity Αwards 2022”, κατά τη διάρκεια της οποίας, βραβεύτηκαν καινοτόμες δράσεις από Δήμους όλης της χώρας.

Ο Δήμος Θερμαϊκού παρέλαβε το βραβείο για το πρόγραμμα ψηφιακής διακυβέρνησης που εφάρμοσε την προηγούμενη τριετία.

Οπως για παράδειγμα η γραμμή του πολίτη (13331), τα ψηφιακά προγράμματα και πολλά ακόμα.

Μία σημαντική διάκριση που αντανακλά και διαφημίζει τον Δήμο Θερμαϊκού σε όλη την Ελλάδα!

Αφήστε μια απάντηση