Ψηφιακό πορτοφόλι: Βήμα – βήμα η διαδικασία εγκατάστασης (BINTEO)

Ψηφιακό πορτοφόλι: Βήμα – βήμα η διαδικασία εγκατάστασης (BINTEO)

Διαβάστε τον οδηγό για το ψηφιακό πορτοφόλι Gov.gr Wallet, που αναρτήθηκε στο wallet.gov.gr.

Τη δυνατότητα να έχουν από χθες στο κινητό τους τηλέφωνο τόσο την αστυνομική ταυτότητα όσο και το δίπλωμα οδήγησης έχουν από χθες οι Έλληνες μέσα από τη νέα επίσημη εφαρμογή, η οποία αφορά στη δημιουργία, αποθήκευση και στον έλεγχο γνησιότητας των ψηφιακών αντιγράφων της ταυτότητας και του διπλώματος στο κινητό μας τηλέφωνο.

Τα νέα ψηφιακά πιστοποιητικά και η εφαρμογή Gov.gr Wallet παρουσιάστηκαν χθες, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Πώς κατεβάζουν οι πολίτες την εφαρμογή

Το Gov.gr Wallet είναι ήδη διαθέσιμο στα app stores των λογισμικών iOS και Android και η χρήση του θα είναι δυνατή τμηματικά σύμφωνα με το τελευταίο ψηφίο στον ΑΦΜ του πολίτη αρχής γενομένης σήμερα, Τετάρτη, από τον αριθμό 1, την Πέμπτη το 2 και ούτω καθεξής.

Εναλλακτικά, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή μέσω της σελίδας wallet.gov.gr.

Για την ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή, η ταυτοποίηση του πολίτη γίνεται σε πρώτο επίπεδο με τους κωδικούς στο Taxisnet και κατόπιν με την καταχώρηση κωδικού μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται σε αριθμό κινητού τηλεφώνου που ανήκει επιβεβαιωμένα στον πολίτη.

Για τον σκοπό αυτό, ο πολίτης θα πρέπει, πριν εισέλθει στην εφαρμογή:

είτε να έχει καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) μέσω του notify.gov.gr,
είτε να έχει βεβαιώσει ψηφιακά την υπογραφή του μέσω του gov.gr (Υπεύθυνη Δήλωση, Εξουσιοδότηση, Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου, Ιδιωτικό Συμφωνητικό).
Αφού αυθεντικοποιηθεί, ο πολίτης καλείται να δώσει άδεια για να λαμβάνει ειδοποιήσεις από την εφαρμογή, οι οποίες είναι απαραίτητες για την λειτουργία της λόγω του μηχανισμού συγκατάθεσης σε περίπτωση επαλήθευσης ενός ψηφιακού εγγράφου. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ενεργοποίηση της δυνατότητας εύκολης πρόσβασης (quick login), η οποία παρέχεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάθε συσκευής.

Βήμα-βήμα η διαδικασία

Αφού εισέλθει στο περιβάλλον της εφαρμογής, ο πολίτης μπορεί με ελάχιστα κλικ να δημιουργήσει και να αποθηκεύσει το ψηφιακό αντίγραφο της αστυνομικής του ταυτότητας ή/και του διπλώματος οδήγησης του.

Αρχικά επιλέγει ποιο έγγραφο θέλει να εκδώσει και κατόπιν λαμβάνει με SMS έναν κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password) τον οποίο και εισάγει στην εφαρμογή.

Αμέσως μετά, το έγγραφο δημιουργείται και αποθηκεύεται στην εφαρμογή και στο wallet του κινητού τηλεφώνου. Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται εκ νέου για κάθε νέα έκδοση αντιγράφου.

Αφήστε μια απάντηση