“Μήνυμα” Περιφέρειας προς τον Δήμο Θερμαϊκού: Δεν υπάρχει πουθενά σε συντηρήσεις δρόμων και ηλεκτροφωτισμό

“Μήνυμα” Περιφέρειας προς τον Δήμο Θερμαϊκού: Δεν υπάρχει πουθενά σε συντηρήσεις δρόμων και ηλεκτροφωτισμό

Η περιρρέουσα φημολογία που υπήρχε πως με την αλλαγή διοίκησης στον Δήμο θα “κόβονταν” και τα κονδύλια από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μάλλον επιβεβαιώνεται.

Σήμερα ανακοινώθηκε η ανοιχτή εργολαβία για δύο χρόνια, στη διάρκεια των οποίων η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εξασφάλισε τους αναγκαίους πόρους ύψους 2.6 εκ. ευρώ για τη συντήρηση του οδικού δικτύου του νομού Θεσσαλονίκης και την οποία ενέκρινε η Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης.

Δείτε ποια έργα προβλέπονται και που και αν βρείτε περιοχή που να ανήκει στον Δήμο Θερμαϊκού “τρυπήστε” μας την μύτη.

Διαβάστε:

Συντήρηση

Οι συντηρήσεις αφορούν στις εξής οδούς:

-Εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Καβάλας στο τμήμα Δερβένι – Βασιλούδι – Γερακαρού – Νέα Απολλωνία – Ασπροβάλτα – όρια με νομό Καβάλας.

-Οδός Λαγκαδά στο τμήμα από το πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ωραιοκάστρου.

-Νέα εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Κιλκίς στο τμήμα από τον ισόπεδο κόμβο της Λητής μέχρι τα όρια με τον νομό Κιλκίς.

-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Κιλκίς στο τμήμα από τον ισόπεδο κόμβο με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (κόμβος Διαβατών) μέχρι τα όρια με τον νομό Κιλκίς.

-Παλιά εθνική οδός από τη Γέφυρα προς τους Ευζώνους στο τμήμα από τη Γέφυρα ως τα όρια με τον νομό Κιλκίς.

-Εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Σερρών στο τμήμα από τη Λητή ως την Άσσηρο και το σημείο που η εθνική οδός συναντά την παλιά προς Σέρρες.

-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Σερρών στο τμήμα από τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού προς Δορκάδα, Ξυλούπολη, Λαχανά και μέχρι τα όρια με τον νομό Σερρών.

-Ενωτική οδός Σίνδου στο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο με την εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης και ως το τέλος του δρόμου στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης στη Σίνδο.

-Επαρχιακό οδικό δίκτυο νομού Θεσσαλονίκης, που ανήκει στην αρμοδιότητα της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης.

Ηλεκτροφωτισμός

Η αποκατάσταση στις βλάβες ηλεκτροφωτισμού αφορά στις εξής οδούς:

-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Κατερίνης στο τμήμα από τη Νέα Χαλκηδόνα μέχρι τα όρια του νομού Ημαθίας και στην Ενωτική Σίνδου.

-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Ευζώνων στο τμήμα από τη Γέφυρα μέχρι τα όρια με τον νομό Κιλκίς.

-Παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Κιλκίς στο τμήμα από τον κόμβο Διαβατών μέχρι τα όρια με τον νομό Κιλκίς.

-Νέα εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Κιλκίς στο τμήμα από τον ισόπεδο κόμβο της Λητής ως τα όρια με τον νομό Κιλκίς.

-Εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Σερρών στο τμήμα Λητή – Άσσηρος και μέχρι τη συμβολή με την παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Σερρών και στο τμήμα της παλιάς εθνικής οδού από τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού μέχρι τα όρια με τον νομό Σερρών.

-Εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Καβάλας στο τμήμα από την αερογέφυρα της Σταυρούπολης μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο με την εξωτερική περιφερειακή οδό (Κ4) και στο τμήμα από το Δερβένι μέχρι τα όρια με τον νομό Καβάλας.

-Εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου – Ιερισσού στο τμήμα από τα “Πράσινα Φανάρια” της Θέρμης μέχρι τα όρια με τον νομό Χαλκιδικής (μετά τα Βασιλικά).

-Εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Αεροδρομίου “Μακεδονία” στο τμήμα από τον κόμβο του νοσοκομείου “Άγιος Παύλος” (Κ13) της περιφερειακής οδού μέχρι τα “Πράσινα Φανάρια” και τη γέφυρα Ανθεμούντα στην περιοχή του αεροδρομίου.

-Οδός Λαγκαδά από το πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο του Ωραιοκάστρου.

Εάν αυτό δεν αποτελεί “μήνυμα” προς την διοίκηση Τζέκου τότε τι;