Κέντρο Υγείας: ” Ζητούμε την κατανόησή σας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην επικοινωνία σας μαζί μας”
Θέμα έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες οι… αναπάντητες κλήσεις προς το Κέντρο Υγείας της Μηχανιώνας, με τον κόσμο να αγανακτεί και να διαμαρτύρεται για το γεγονός πως δεν μπορεί να βρει άνθρωπο να μιλήσει. Μετά τις εκατοντάδες διαμαρτυρίες, λοιπόν, η διεύθυνση του Κέντρου Υγείας εξέδωσε ανακοίνωση:
“Το τηλεφωνικό μας κέντρο παρουσιάζει κατά διαστήματα τεχνική βλάβη, λόγω φόρτου κλήσεων, και το τηλεφωνικό μας κέντρο παρουσιάζει κατά διαστήματα τεχνική βλάβη, λόγω φόρτου κλήσεων, και ζητούμε την κατανόησή σας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στην επικοινωνία σας μαζί μας.
Να είστε σίγουρες/οι ότι είμαστε εδώ και έχουμε κάθε διάθεση να σας εξυπηρετήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Δυστυχώς η πλήρης αποκατάσταση της επικοινωνίας μας απαιτεί αναβάθμιση του κέντρου που δεν είναι δυνατόν να λυθεί αυθημερόν η εσωτερικά, όπως αναφέρεται στην τεχνική έκθεση του συνεργείου που κλήθηκε για την επιδιόρθωση του:
“Τα αίτια που δημιούργησαν το πρόβλημα είναι ο αυξημένος όγκος κλήσεων κατά τις πρωινές ώρες σήμερα και οδήγησαν στην δυσλειτουργία των αριθμών.
Θα προτείναμε να γίνει αρχικά αύξηση της ταχύτητας της γραμμής από τα 4mbp/s και επίσης να γίνει διερεύνηση για την αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου για να μπορούν να
ανταποκριθούν στον όγκο το κλήσεων και να έχουν την δυνατότητα υποστήριξης αρκετών καναλιών φωνής”.
Ευχαριστούμε για την υπομονή σας
Να είστε σίγουρες/οι ότι είμαστε εδώ και έχουμε κάθε διάθεση να σας εξυπηρετήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Δυστυχώς η πλήρης αποκατάσταση της επικοινωνίας μας απαιτεί αναβάθμιση του κέντρου που δεν είναι δυνατόν να λυθεί αυθημερόν η εσωτερικά, όπως αναφέρεται στην τεχνική έκθεση του συνεργείου που κλήθηκε για την επιδιόρθωση του:
“Τα αίτια που δημιούργησαν το πρόβλημα είναι ο αυξημένος όγκος κλήσεων κατά τις πρωινές ώρες σήμερα και οδήγησαν στην δυσλειτουργία των αριθμών.
Θα προτείναμε να γίνει αρχικά αύξηση της ταχύτητας της γραμμής από τα 4mbp/s και επίσης να γίνει διερεύνηση για την αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου για να μπορούν να ανταποκριθούν στον όγκο το κλήσεων και να έχουν την δυνατότητα υποστήριξης αρκετών καναλιών φωνής.
Ευχαριστούμε για την υπομονή σας”