Η…Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης, ο Θόδωρος Τζέκος και η Philoxenia
Την…”Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης” θέλει να παρουσιάσει ο Θόδωρος Τζέκος και οι συνεργάτες του στην έκθεση Philoxenia.
Με ένα βαρύγδουπο δελτίο τύπου που εξέδωσε προκαλεί συνειρμούς…
“Στην καρδιά της ΔΕΘ, η “Η Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης” παρουσιάζει τις προοπτικές της
Ο Δήμος Θερμαϊκού στην 39η Έκθεση Philoxenia
Ο Δήμος Θερμαϊκού και η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης & Εξωστρέφειας του Δήμου Θερμαϊκού με χαρά ανακοινώνουν τη συμμετοχή του Δήμου Θερμαϊκού στην 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, που θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου. Το περίπτερο του Δήμου, που θα προσελκύσει επισκέπτες και επαγγελματίες του τουρισμού, προβάλλει τη “Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης” και τον “Πολιτισμό της Παραλίας” (Beach Culture) αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά αλλά και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή του Θερμαϊκού.
Ένας κόσμος από άμμο και θάλασσα
Το περίπτερο του Δήμου Θερμαϊκού υπόσχεται να μεταφέρει στους επισκέπτες αύρα θάλασσας και παραλίας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την αίσθηση της άμμου και να περιηγηθούν σε ένα χώρο διακοσμημένο με σανίδες surf και SUP, αποπνέοντας τον δυναμισμό και τις ψυχαγωγικές δυνατότητες της παράκτιας ζωής.
Γεύσεις εμπνευσμένες από τις κοινότητες του Δήμου
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ειδικά καλοκαιρινά κοκτέιλ, ευγενική χορηγία των Abuelos και κάβα Μήττας, με ονομασίες εμπνευσμένες από τις κοινότητες του Δήμου Θερμαϊκού, που αποτελείται από την Περαία, τους Νέους Επιβάτες, την Αγία Τριάδα, τη Νέα Μηχανιώνα, το Αγγελοχώρι, την Κερασιά, την Επανομή και το Μεσημέρι, αναδεικνύοντας τη γεύση και τον χαρακτήρα κάθε τοπικής κοινότητας.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα Hosted Buyers της Philoxenia
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Δήμος Θερμαϊκού θα συμμετέχει στο πρόγραμμα φιλοξενούμενων αγοραστών (hosted buyers) της Philoxenia. Μέσα από προγραμματισμένες B2B συναντήσεις, εκπρόσωποι του Δήμου και ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες τουρισμού της περιοχής μας θα συναντηθούν με καταξιωμένους εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου από χώρες του εξωτερικού και θα έχουν την ευκαιρία να προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου μας και να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Παρουσίαση Έναρξης Χάραξης Στρατηγικού Σχεδίου Εξωστρέφειας και Τουριστικής Ανάπτυξης
Στο πλαίσιο της Philoxenia, ο Δήμος Θερμαϊκού θα παρουσιάσει τα πρώτα απαραίτητα βήματα, αλλά και το μακροπρόθεσμο πλάνο για το νέο Στρατηγικό Σχέδιο Εξωστρέφειας και Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης του δήμου, στο Περίπτερο 14 (αίθουσα Dialogues) το Σάββατο, 16/11/2024 και ώρα 14:00. Μια σημαντική πρωτοβουλία για την ανάδειξη και προβολή της περιοχής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, με ομιλητές:
Το Δήμαρχο Θερμαϊκού, Θεόδωρο Τζέκο
Τον Αντιπρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, εκλεγμένο περιφερειακό σύμβουλο, Θάνο Μπέγκα
Τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ και Πρόεδρο του ΣΕΒΕ, Συμεών Διαμαντίδη
Τη Διευθύντρια της Πειραματικής Σ.Α.Ε.Κ. Τουρισμού Μακεδονίας, Ξένη Γερνά
Τον πρώην Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης και Ιδρυτή της εταιρείας ανάπτυξης προορισμών Wise Ram, Σπύρο Πέγκα
Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αποτελέσει αφετηρία για τη σύνδεση της τοπικής κοινότητας με τους επαγγελματίες της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας παρουσιάζοντας τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Δήμου και ενθαρρύνοντας συνεργασίες με άλλους Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του τουρισμού.
📷📷
Επισκεφτείτε το περίπτερό μας για να ανακαλύψετε από κοντά τη “Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης”!
Περίπτερο 15 – Stand D06. Σας περιμένουμε!
Ωράριο έκθεσης:
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου: 11.00-19.00
Παρασκευή 15 και Σάββατο 16 Νοεμβρίου: 10.00-19.00″
Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε…
Ο κόσμος του Θερμαϊκού, πάντως, ξέρει που μένει…