Η Κένυα στο BestCity.gr με ξεναγό τον Αριστείδη Λάμπρου! (ΦΩΤΟ)

ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΛΑΜΠΡΟΥ

Στο πρώτο μας ταξίδι στην Κένυα επισκεφτήκαμε το πάρκο Mt Kenya στους πρόποδες του όρους Κένυα του δεύτερου ψηλότερου βουνού της Αφρικής, ενώ περάσαμε πρώτα από το Nanyuki όπου πατήσαμε κλασσικά πάνω από τον Ισημερινό.Και όλο το βράδυ από το ξενοδοχείο παρακολουθούσαμε τα ζώα γύρω από το νερόλακκο, που υπήρχε εκεί.Και την άλλη μέρα κατευνθήκαμε νότια προς τα σύνορα με την Τανζανία και το πάρκο Amboselli στους πρόποδες του θρυλικού Kilimanjaro.

Στο δεύτερο ταξίδι μας ξεκινήσαμε από την Mombasa το μεγαλύτερο λιμάνι της Ανατολικής Αφρικής που διατηρεί το χρώμα της όπως ήταν στα μέσα του 19ου αιώνα και στη συνέχεια φτάσαμε στην περιοχή Taita Ηills στην καρδιά του τεράστιου πάρκου Tsavo.Συνεχίζοντας την περιήγηση μας κατευθυνθήκαμε βόρεια στο περίφημο ξενοδοχείο Treetops, που είναι χτισμένο πάνω σε πελώρια δέντρα στη μέση της σαβάνα,ς όπου κυκλοφορούν όλα τα ζώα της Αφδικάνθκης πανίδας,Και την άλλη μέρα περάσαμε από την λίμνη Nakuru εκτυφλωτικά φωτισμένης από το ροζ των χιλιάδων φλαμίνγκο που βουτάνε στα νερά της.

Στο τρίτο μας ταξίδι φτάσαμε στις ακτές του Ινδικού Ωκεανού και στο Lamu την αρχαιότερη πόλη της Κένυας και την πιο παλιά και καλύτερα διατηρημένη πόλη των Swahili, που ιδρύθηκα τον 14ο αιώνα και έχει αλλάξει ελάχιστα στο πέρασμα των χρόνων.Τριγυρίσαμε στην πόλη που είναι στην πραγματικότητα ένα νησί, στα δρομάσκια της που είναι τόσο στενά και φιδογυριστά ώστε δεν μπορεί να κυκλοφορήσει τίποτε εκτός από τα πολυάριθμα γαιδούρια.

Χτισμένη με κοράλλια και υδρόβια ξυλεία η πόλη χαρακτηρίζεται από τα σπίτια με τις εσωτερικές αυλές και τις σκαλισμένες ξύλινες πόρτες και μπροστά περνούν ακόμη και σήμερα τα ξύλινα αραβικά πλοιάρια dhow με το τργωνικό τους πανί.

Και στο τέταρτο μας ταξίδι φτάσαμε στο πάρκο Masai στη γη της φυλής των Masai που ποτίζει ο ποταμός Mara,.όπου ζει και βασιλεύει κάθε είδος της αφρικάνικη πανίδας, Και νωρίς το πρωί με την συνοδεία έμπειρων ιχνηλατών είδαμε εικόνες μοναδικές με την τσίτα με τα μικρά της ή το κοπάδι των λιονταριών να ξεσκίζει το τεράστιο βουβάλι Μία πραγματική σκηνή της φύσης στο θέατρο του πλανήτη.

Διαβάστε τα βιβλία του Αριστείδη Λάμπρου….