Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030: Ανάμεσα στους πιο επικίνδυνους δρόμους ο επαρχιακός Περαίας-Μηχανιώνας
Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, ανακοίνωσε ο Υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, που αφορά σε παρεμβάσεις σε 7.000 επικίνδυνα σημεία των εθνικών και επαρχιακών οδών όλης της χώρας.
Εξακόσια χιλιόμετρα επικίνδυνων δρόμων υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η “πολύπαθη” επαρχιακή οδός Περαίας-Μηχανιώνας η οποία εδώ και δεκαετίες αποτελεί τον “αδύναμο κρίκο” της περιοχής μας, αποτελώντας ανασταλτικό παράγοντα στην ανάπτυξη του τόπου και όχι μόνο τουριστικά.
Συνολικά 20 είναι τα σημεία στο νομό Θεσσαλονίκης που χρήζουν πσρεμβάσεων και πέραν της παραπάνω οδού, υπάρχει και το κομμάτι από το Πλαγιάρι που καταλήγει στην Παραλία Επανομής.
Αναλυτικά:
*Επαρχιακή Οδός Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης – Περαία – Νέοι Επιβάτες – Αγία Τριάδα – Νέα Μηχανιώνα: Η επικινδυνότητα αφορά σε σημεία μήκους περίπου 13 χλμ., από τη διασταύρωση της λεωφόρου Γεωργικής Σχολής με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου (Πράσινα Φανάρια), μέσω Περαίας, Νέων Επιβατών, Αγίας Τριάδας, Νέας Κερασιάς, Νέας Μηχανιώνας και έως τη διασταύρωση με την επαρχιακή οδό προς την Επανομή.
*Επαρχιακή οδός Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης – Πλαγιάρι – Επανομή – Παραλία Επανομής: Η επικινδυνότητα αφορά σε σημεία μήκους περίπου 14 χλμ., από τη διασταύρωση της λεωφόρου Γεωργικής Σχολής, μέσω Πλαγιαρίου, Επανομής, Παραλίας Επανομής και μέχρι τη διασταύρωση με την οδό Αγίου Σπυρίδωνος (προβλήτα Παραλίας Επανομής, τέρμα αστικών λεωφορείων).
Οι παρεμβάσεις θα αφορούν σε αλλαγές στη σήμανση, πινακίδες, διαγραμμίσεις, βελτιώσεις γεωμετρικών χαρακτηριστικών όπου χρειάζεται, αντικαταστάσεις ή τοποθετήσεις στηθαίων ασφαλείας, αποκαταστάσεις φθορών, ασφαλτοστρώσεις, ηλεκτροφωτισμό και άλλες σχετικές εργασίες, που θα καταστήσουν τη διέλευση των οχημάτων ασφαλέστερη.