Αποτελεσματικότητα και συνέπεια στα ΚΕΠ του Δήμου Θερμαϊκού-Τσαμασλής: “Κερδίζουμε το στοίχημα της καθημερινότητας”

Αποτελεσματικότητα και συνέπεια στα ΚΕΠ του Δήμου Θερμαϊκού-Τσαμασλής: “Κερδίζουμε το στοίχημα της καθημερινότητας”

Έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών από τα τρία (3) Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, που λειτουργούν στις έδρες των Δημοτικών Ενοτήτων, διαπιστώνεται καθημερινά από όλους τους εμπλεκόμενους.

Το 2022 ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες επίλυσης, περίπου, 47.000 αιτημάτων από συμπολίτες μας, που αφορούσαν, κυρίως, σε έκδοση πιστοποιητικών, επικυρώσεις αντιγράφων, υπηρεσίες ΟΑΕΔ, διαχείριση ραντεβού για εμβολιασμό, έκδοση ψηφιακής κάρτας και θυρίδες του gov.gr.

Οι εννέα (9) εργαζόμενοι, που στελεχώνουν τις υπηρεσίες, εστιάζουν στη γρήγορη διεκπεραίωση των συναλλαγών των πολιτών με τους δημόσιους φορείς, που αποτελεί και το κύριο μέλημα της Διοίκησης Τσαμασλή για όλες τις Διευθύνσεις του Δήμου Θερμαϊκού, και εκτελούν με ταχύτητα και υπευθυνότητα τις εργασίες που τους ανατίθενται.

Το Κ.Ε.Π. των Νέων Επιβατών λειτουργεί καθημερινά από τις 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ., ενώ τα άλλα δύο, Νέας Νηχανιώνας και Επανομής, από τις 8 π.μ. έως τις 3 το μεσημέρι.

Μάλιστα, για την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών προβλέφθηκαν στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου, που βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης, επιπλέον τρεις (3) θέσεις τακτικού προσωπικού. Η αύξηση του αριθμού των εξυπηρετούμενων πολιτών, που παρατηρείται κάθε χρόνο, δυστυχώς, δεν συγκίνησε την προηγούμενη Διοίκηση, η οποία όχι απλώς δεν ζήτησε αύξηση του προσωπικού, αλλά δεν προχώρησε καν στην σύνταξη νέου Ο.Ε.Υ. με σκοπό την ένταξη νέων θέσεων σε αυτόν. Έως σήμερα οι λειτουργίες του Δήμου ρυθμίζονται
από τον Ο.Ε.Υ. που εγκρίθηκε νομίμως και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (αρ. φύλλου 1527/21-6-2013, τ. 2 ο ), δηλαδή 10 χρόνια πριν!

«Από την πρώτη στιγμή της ανάληψης της Διοίκησης από την παράταξή μας, ΘΕΡΜΑγΙΚΟΣ-Σύγχρονος Ανθρώπινος Δήμος, δώσαμε έμφαση στην απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του συμπολίτη μας με την δρομολόγηση στοχευμένων παρεμβάσεων για την αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών των Κ.Ε.Π., αλλά και όλων των Υπηρεσιών του Δήμου μας. Η διευκόλυνση της καθημερινότητας όλων είναι το στοίχημα που βάλαμε πριν τέσσερα (4) χρόνια και κερδίζουμε μέρα με τη μέρα», επισημαίνει εμφατικά ο Δήμαρχος, Γιώργος Τσαμασλής.

Αφήστε μια απάντηση