Πατουλίδου στο BestCity.gr: « Δρομολογούμε έργα στον Δήμο Θερμαϊκού»

Πατουλίδου στο BestCity.gr: « Δρομολογούμε έργα στον Δήμο Θερμαϊκού»

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αποκλειστικά στο BestCity.gr! Η κ. Πατουλίδου, αναφέρεται σε όλα τα θέματα της επικαιρότητας και κάνει ειδική αναφορά στον Δήμο Θερμαϊκού.

Διαβάστε τη συνέντευξη:

-Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού. Αν δίναμε ένα τίτλο σ’ αυτή την χρονική στιγμή ποιος θα ήταν;

«Η αρχή του τέλους». Το βλέπουμε το ζούμε και αισιοδοξούμε. Θα πρέπει όμως να είμαστε πολύ προσεκτικοί και σε επαγρύπνηση. Η πανδημία συνεχίζει να θέτει σοβαρούς κινδύνους για την δημόσια υγεία και την πολυπόθητη ανάκαμψη. Δεν πρέπει επ ουδενί λόγο να σταματήσουμε να προσέχουμε και να τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας. Φαίνεται πως η αβεβαιότητα που είχαμε, ξεθωριάζει. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες ακόμα που διαταράσσουν τις οικονομικές δραστηριότητες. Είναι αισιόδοξο το γεγονός πως ο μαζικός εμβολιασμός στην χώρα μας προχωρά. Όταν όμως μιλάμε για ανάκαμψη θα πρέπει να βλέπουμε τους εθνικούς εμβολιασμούς σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μην ξεχνάτε πως το ισχυρό χαστούκι της πανδημίας μας βρήκε στο ασταθές περιβάλλον της οικονομικής κρίσης. Αξίες, δικαιώματα και σταθερές δοκιμάστηκαν και δοκιμάζονται. Βεβαιότητες αναθεωρήθηκαν. Θεωρώ το 2021 χρονιά όπου ο κόσμος εισέρχεται σε μία νέα κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα. Πλέον η γνώση, η έρευνα η τεχνολογία και η καινοτομία αποτελούν τις κινητήριες δυνάμεις των οικονομιών. Η πρόκληση σε αυτοδιοικητικό επίπεδο ήταν και είναι το πώς θα ενισχύσουμε αυτές τις δυνάμεις”

-Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε ιδιαίτερη κινητικότητα σε έργα στη Θεσσαλονίκη. Τι έχει αλλάξει;

“Τα περισσότερα έργα που βλέπετε είναι της «Μητροπολιτικής Θεσσαλονίκη». Στην Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης μία από τις αρμοδιότητες μου είναι η Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης. Αυτή είναι η «Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη». Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που βασίζεται στη συνεργασία των δύο βαθμίδων αυτοδιοίκησης. Χρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα 2014 – 2020 της ΠΚΜ με αρχικά συνολικό προϋπολογισμό 84,5 εκατ. Ευρώ. Στην συνέχεια με τη νέα πρόσκληση που δρομολογήσαμε για την ηλεκτροκίνηση, ο τελικός προϋπολογισμός του προγράμματος “Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη» φτάνει πλέον στα 100 εκατ. Ευρώ. Είμαστε πλέον έτοιμοι να διευρύνουμε το πρόγραμμα στη νέα προγραμματική περίοδο, στο νέο ΕΣΠΑ, εντάσσοντας στην περιοχή εφαρμογής και τμήματα των υπόλοιπων δήμων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης. Όπως χαρακτηριστικά έχει πει ο Περιφερειάρχης μας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας «είμαστε το καλό παράδειγμα Μητροπολιτικής Διοίκησης που βλέπουμε να πετυχαίνει» Ήρθε η ώρα να επανεξετάσουμε την περιοχή εφαρμογής και πιστεύω πως ο Δήμος Θερμαϊκού έχει τα χαρακτηριστικά για να ενταχθεί.

Η σχέση που έχουμε με το Δήμο είναι στενή σε πολλά επίπεδα και η συνεργασία με τον Δήμαρχο τον κ. Τσαμασλή είναι εξαιρετική. Μικρά και μεγάλα έργα πραγματοποιούνται ή δρομολογούνται. Πρόσφατα η Μητροπολιτική Ενότητα παραχώρησε πλωτά φράγματα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από περιστατικά θαλάσσιας ρύπανσης. Ένα απαραίτητο σύστημα για την ομαλή και νόμιμη λειτουργία του λιμενικού γραφείου του Δήμου.

Με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Τροκάνα συνεργαζόμαστε άριστα. Μην ξεχνάτε πως ο Δήμος Θερμαϊκού είναι συνδρομητικό μέλος του Οργανισμού και ο κοινός στόχος μας είναι η καλύτερη προβολή του προορισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τοποθετήσαμε την ιδιαίτερη κατασκευή της καρδιάς της Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας ένα land mark για την προβολή του Δήμου Θερμαϊκού κυρίως μέσω των social media και του hastag #visitthessaloniki. Οι σχέσεις μας με τα ξενοδοχεία της περιοχής με τα οποία ο ΟΤΘ συνδιοργανώνει ταξίδια εξοικείωσης για δημοσιογράφους και τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό όπως για παράδειγμα τα καραβάκια, αλληλοτροφοδοτούν την εικόνα που προβάλει η Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό αλλά και στους Έλληνες δυνητικούς ταξιδιώτες. Είναι μια σχέση win to win!

-Η πρόκληση της Θεσσαλονίκης όπως και όλης της χώρας είναι ο Τουρισμός. Ως πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης του επίσημου φορέα τουρισμού της πόλης βλέπετε την Θεσσαλονίκη να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο;

«Αυτό επιδιώκουμε. Αυτήν την περίοδο μεταλλαχτήκαμε σε ένα…..εργαστήριο ψηφιακού μετασχηματισμού. Μετατρέψαμε τις αντιξοότητες που ενέκυψαν από την υγειονομική κρίση σε ευκαιρίες. Η πανδημία κατέδειξε τη σημασία της αξιοποίησης και εφαρμογής της επιστημονικής γνώσης σ’ έναν φορέα που συνέχισε να λειτουργεί κάτω από αυτές τις συνθήκες υπέρ των αναγκών προβολής της πόλης. Με στοχευμένες κινήσεις και στρατηγική καταφέραμε και κρατήσαμε την Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Ενισχύσαμε το ψηφιακό μάρκετινγκ, Επιλέξαμε την στρατηγική του μάρκετινγκ περιεχομένου, δημιουργώντας οπτικοακουστικό υλικό υψηλής ποιότητας που μπορεί να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στη διάχυση του brand της πόλης.

Προστατεύσαμε τις σχέσεις μας με τους παραδοσιακούς τουρίστες της πόλης όπως είναι οι Γερμανοί. Ενισχύουμε την Κ. Ευρώπη τις Σκανδιναβικές Χώρες και την Αγγλία η οποία πριν την υγειονομική κρίση άρχισε να εκδηλώνει περισσότερο ενδιαφέρον για την Θεσσαλονίκη από το παρελθόν. Ενισχύουμε το ιστορικό δέσιμο της πόλης με το Ισραήλ. Στηρίζουμε κάθε φεστιβάλ και εκδήλωση που θα συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών απ’ όλο τον κόσμο Συμμετέχουμε σε διαδικτυακές εκθέσεις webinars και work shops. Και τέλος … Δίνουμε έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού. Ο παγκόσμιος τουρίστας μπορεί να βρει στη Θεσσαλονίκη όλες τις μορφές τουρισμού κι αυτό το προβάλουμε με κάθε τρόπο, με κάθε μέσο. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να προσφέρει πολλές εμπειρίες στον ξένο και στον Έλληνα τουρίστα. Όπως λέμε…έχει να σου διηγηθεί πολλές ιστορίες. Many stories one Heart.

-Ποιο είναι το «μήνυμα» όλης αυτής της περιόδου;

«Η πανδημία κλόνισε την ελληνική κοινωνία και οικονομία. Σε επίπεδο κοινωνίας, επέφερε σοβαρότατες επιπτώσεις στη δημόσια υγεία με πολύ βαριές ανθρώπινες απώλειες. Ταυτόχρονα όμως, λειτούργησε ως καταλύτης αλλαγών. Μετά την πανδημία, η Ελλάδα, μέσα από συνεκτικές πολιτικές και στρατηγικές, θα πρέπει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη μοναδική ευκαιρία που της παρέχει η συντονισμένη κοινή δράση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, ώστε να ανακτήσει γρήγορα τις οικονομικές απώλειες και να αντιμετωπίσει οριστικά τις χρόνιες διαρθρωτικές παθογένειες. Είναι η ευκαιρία μας. Όπως λέει και ο τίτλος της τελευταίας μας παραγωγής στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης… Time to live again!»

Αφήστε μια απάντηση