Ανακοίνωση ΔΕΥΑΘ με αφορμή παράπονα πολιτών

Ανακοίνωση ΔΕΥΑΘ με αφορμή παράπονα πολιτών

Ανακοίνωση εξέδωσε ΔΕΥΑ Θερμαϊκού με αφορμή παράπονα πολιτών για τους λογαριασμούς.

Αναλυτικά:

“Με αφορμή παράπονα πολιτών – πελατών της ΔΕΥΑΘ για τον τελευταίο λογαριασμό, σας ενημερώνουμε ότι οι λογαριασμοί στάλθηκαν από την ΔΕΥΑΘ στα ΕΛΤΑ. στις 15 Δεκεμβρίου 2020 (όπως αναφέρεται κάθε φορά στην ημερομηνία λογαριασμού).
Δυστυχώς τα ΕΛΤΑ αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα προσωπικού σε όλη την Ελλάδα και ιδιαίτερα στον δήμο Θερμαϊκού, (όπως μας ενημέρωσαν οι υπεύθυνοι) με αποτέλεσμα η παράδοση των λογαριασμών να γίνεται με μεγάλη καθυστέρηση στους πολίτες.

Όποιες πιστώσεις – καταθέσεις έγιναν, μετά την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού, φυσικά δεν εμφανίζονται στον λογαριασμό και θα τις δείτε στον επόμενο λογαριασμό. Στα αρχεία της επιχείρησης οι πιστώσεις έχουν γίνει κανονικά και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το επιβεβαιώσει με μία επίσκεψη στα γραφεία μας.
Σε κάθε περίπτωση η ΔΕΥΑΘ δεν πρόκειται να χρεώσει οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση για την καθυστερημένη πληρωμή των λογαριασμών.

Ευχόμαστε τα ΕΛΤΑ να λύσουν τα εσωτερικά τους προβλήματα και να παραδίδουν έγκαιρα τους λογαριασμούς!! Παρόλα αυτά η ΔΕΥΑΘ αναζητεί και άλλους τρόπους΄αποστολής των λογαριασμών. (μέσω ιδιωτικών εταιρειών)”.

Αφήστε μια απάντηση